Eerste week - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Margreet Ruiter - WaarBenJij.nu Eerste week - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Margreet Ruiter - WaarBenJij.nu

Eerste week

Door: Margreet

Blijf op de hoogte en volg Margreet

26 Januari 2013 | Suriname, Paramaribo

zo hallo allemaal,

Hoe gaat het ermee? :)
Hier helemaal goed. De eerste echte stage week zit er voor mij ook al weer op. Ik ben egt heel blij met m'n stage adres een leuke relaxte sfeer maar wel collega's die weten wat ze doen dus ik kan hier ook erg veel leren. Leuk trouwens dat jullie mijn blog volgen. Tot nu toe misschien nog niet erg interessant maar je weet maar nooit wat er nog gaat komen hihi.

Vandaag ben ik verhuist van mijn oude adres naar de stad. Ik vind het leuk dat ik het leven buiten de stad in ieder geval heb meegemaakt, maar ik merk nu al dat het wel veel beter is dat ik nu wat centraler woon. Ook val ik hier gelukkig niet meer zo erg op. Waar ik eerst woonde hadden sommige kinderen nog nooit een blanke gezien en sommige mannen ook niet leek het wel haha.

Verder kan ik hier makkelijk even boodschappen doen enz en het is ook wel leuk om eens zelf te koken en te wassen enz.
Ik heb hier in de tuin ook gelijk maar een hangmat opgehangen hihi dat hoort er toch wel een beetje bij hier. Echt een heerlijke gewoonte. Verder gaat alles zo z'n gangetje, ik begin lekker te wennen aan het ritme en het klimaat enz. Alleen moet ik nu weer even wennen aan mn nieuwe woon situatie. Maar dat gaat wel goed komen.

Morgen ga ik voor het eerst op de fiets de stad verder verkennen.
Dat gaat nog wat worden or. Tussen al dat getoeter en gecross door en dan ook nog opletten dat je links moet rijden. Maar als het eenmaal goed gaat is het wel makkelijk om zelf ergens heen te kunnen fietsen. We gaan het weer meemaken :)

Verder geen bijzonderheden vanaf deze kant.
Ik heb het hier steeds meer naar mn zin heerlijk dat alles nieuw is en je aan het begin van de dag totaal geen idee hebt hoe die eindigt :) Ik merk nu ook al dat het erg goed is voor m'n zelfstandigheid en persoonlijke ontwikkeling, ik moet het nu egt zelf zien te redden.
Hoe het allemaal gaat, ik weet het ook niet, maar ik hou jullie op de hoogte :)
en ja ik zal voorzichtig doen :)

Bye bye en tot de volgende keer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Margreet

Actief sinds 17 April 2012
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 7435

Voorgaande reizen:

15 Januari 2013 - 11 Juni 2013

Suriname

Landen bezocht: